tirsdag 17. mars 2009

I fri dressur

Velkommen til Rolfs blogg. Dette er den første bloggen jeg skriver, så på mange måter skal det bli en ny, spennende og lærerik opplevelse - i alle fall for meg.

Klarer jeg å engasjere, vil noen lese det jeg skriver, og vil diskusjonene gå høyt etter at jeg har skrevet mitt? Det er naturligvis lov til å håpe at man har noe å bidra med i den evig pågående samfunnsdebatten.

Jeg skal ikke her love at jeg skal levere verken det ene eller det andre på mine sider. Det er fort gjort å love og lyge. Men det jeg regner med er at det kommer til å havne tekster og innlegg her som er preget av mitt høye engasjement for det som skjer rundt oss.

Den som lever får vel se...

Jeg har valgt å kalle denne bloggen for Ut av boksen.Det er fordi dette er den måten jeg ofte tenker på. Jeg liker å ta en idé, løfte den ut av kjente konvensjoner og rammer, og se hvordan den ser ut der. Det gir ofte en litt annen virkelighetsforståelse enn det man finner i de fleste og mest leste medier.

Takk for at du besøker siden min, og takk for eventuelle kommentarer til det jeg skriver.

RolfZ

2 kommentarer: